Bahana Ketagih Tengok Bahan Lucah - AMMBOI.COM

TERKINI

Post Top Ad

Your Ad Spot

10 February 2011

Bahana Ketagih Tengok Bahan Lucah


Zaman semakin canggih. Kalau dulu nak tengok tv pun susah, sekarang tv ada di mana-mana ajer. Kalau dulu tak kenal apa itu telefon, sekarang sorang ada 2..3 biji telefon kat tangan. Tu yang pegang, belum dalam kocek seluar lagi kan.... Oh sungguh hebatnya hari ini!


Hebat ke kalau kita salah gunakan kemudahan berkenaan? Hebat ker kita kalau kita gunakan kecanggihan yang ada zaman kini kearah yang salah! Kalau budak tak sekolah ammboi boleh katakan mereka tak belajar perkara ini. Kalau budak yang hilang arah, ammboi boleh katakan mereka tidak diajar perkara sebegini.

Tapi bagaimana pula dengan seorang Cikgu atau Guru ni? Mereka adalah pendidik. Peranan mereka adalah mendidik. Didik anak bangsa kearah kebaikan. Mendidik untuk mengelakkan anak bangsa dari terus hanyut dan sesat dalam era kemodenan.

"Woi...! Ko tu dah dekat nak mampus makin menjadi-jadi pulak yer!...."

Bukannya merosak atau menhancurkan harapan anak bangsa. Dan bukan juga sebagai manusia yang kejam tanpa adanay moral sebaiknya. Peranan mereka bukannya untuk menhancurkan anak bangsa mereka sendiri.

Dan bagaimana pula dengan berita "...seorang guru cuba merogol muridnya dihukum penjara 8 tahun.." Tidakkah itu sungguh keterlaluan. Guru berkenaan dikatakan memiliki bahan lucah dalam telefon dan juga komputer bimbitnya. Siot sungguh. Ammboi pun tak sangka seorang guru boleh bertindak sedemikian. Mungkin perkara ini sangat istimewa kerana guru berkenaan sudah berusia 54 tahun. Woi ...! Ko tu dah dekat nak mampus makin menjadi-jadi pulak yer!

Harapnya beliau dah insaf!

-AmmBoi

3 comments:

mila said...

oh..entry seksi hahaha

ammboi said...

Cik Cammy ~ yeker? biasa2 dah tu rasanya.. huhu

Tasha said...

tasha was here

Post Top Ad

Your Ad Spot