Perlukah Skuad BolaSepak Malaysia Mengambil Pemain Import? - AMMBOI.COM

TERKINI

Post Top Ad

Your Ad Spot

04 December 2010

Perlukah Skuad BolaSepak Malaysia Mengambil Pemain Import?

 Salam 1Malaysia Semua

Tragedi dibelasah oleh Indonesia menjadi mimpi ngeri untuk rakyat 1Malaysia. Hanya sempat senyum tak sampai 5 minit, muka tetiba masam apabila pasukan lawan (Indonesia) berjaya menyamakan kedudukan hasil jaringan sendiri pemain Malaysia. Muka makin masam apabila sekali lagi skuad kita dibolosi. Alamak, dah gol lagi sekali...(time ni muka dah tak boleh nak senyum pun...mulut pun dah bising tengok permainan goyah 'pemain ternama' Malaysia. Kali ni bukan setakat masam tetapi dah bercampur perasaan malu apabila Indonesia menambah 2 lagi gol dalam gawang Malaysia. Apa nak jadi ni?


Wajarkah Malaysia Membawa Pemain Import Untuk Bermain Dalam Skuad Negara?

Itulah persoalan yang menjadi tanda tanya warga Malaysia sekarang. Pemain kita nampak terlalu lemah, kurang fokus dan yang menjadi lebih teruk ialah hanya main sambil lewa. Betulke?

pemain import dalam liga Malaysia

Bagi ammboi, peluang skuad negara masih terbuka. Untuk mencari jalan menumpaskan Thailand dan Laos (bakal kuasa baru bolasepak ASEAN) sememangnya agak tenat. Cuma skuad muda ini masih berpeluang untuk mengharumkan nama negara pada masa akan datang. Mungkin benar pandangan Rajagopal, skuadnya masih memerlukan masa untuk mencapai tahap yang diinginkan. Kita berilah masa. Lihat hasil pertemuan dengan Thailand dan Laos...


Jika teruk?!


JOM SAMA-SAMA KITA KUTUK!


No comments:

Post Top Ad

Your Ad Spot