Buffered Earnings Ke - 25 dan 26 di Blog AmmBoi - AMMBOI.COM

TERKINI

Post Top Ad

Your Ad Spot

16 Disember 2010

Buffered Earnings Ke - 25 dan 26 di Blog AmmBoi

Salam 1Malaysia Semua

Pagi ni, ammboi rasa macam gatal tangan plak untuk buka NuffNang. Yela, lama dah tak jengok akaun ammboi (mana ada..rasa macam baru jer semalam...hahaha). Akaun slow, biasala takde la semangat sangat nak tengok. Tambahan pula sebelum ni ammboi tengok BE ammboi cuma tinggal 1. Tapi ammboi betul-betul terkejut pagi ni. En. Nuff berikan ammboi BE baru!



Rasanya kalau tak silap kiraan ammboi, BE kali ni dah mencecah yang ke 25 dan 26! Wah..banyak tul. Tapi entah apa nasib ammboi. Walaupun BE banyak tapi semuanya sikit-sikit je masyuk. Dah mereka cuma bertahan kejap jer. Bukan macam c2u dan abgTeror (rasanya abgTeror baru jer sebulan berblog...hahaha.) punya BE, tahan sampai berbulan-bulan. Dasyat tul!


Apa-apapun ammboi nak ucapkan TERIMA KASIH bebanyak kepada mr.NuffNang kerna masih sudi meninggalkan NuFF mereka kat blog ammboi. Harapan ammboi kali ini biarlah mr.NuffNang letak lama sikit yer iklan tu. Kepada rerakan blogger jum singgah-singgah di blog ammboi.


Catat Ulasan

Post Top Ad

Your Ad Spot