Review Blog Member Ammboi : Part 2 - ZakiZulkifli - AMMBOI.COM

TERKINI

Post Top Ad

Your Ad Spot

26 November 2010

Review Blog Member Ammboi : Part 2 - ZakiZulkifli

Salam 1Malaysia Semua!

Kita bersua lagi kali ini dalam blog ammboi. Terima kasih sekali lagi kerana korang masih sudi menjengok blog ammboi ni. Dan SEKALUNG TAHNIAH juga kerana korang masih lagi tak muntah darah ketika membaca n3 ammboi yang hampeh ni.

Ok, ammboi taknak melalut panjang. Jadi jum kita terjah sekali lagi review blog sahabat ammboi yang kedua. Korang dah baca ke Review Part 1? Rugi kalau tak baca. Part 1 ialah Review Blog AbgTeror - Ada banyak link download Movie / MP3 / Software.



Blog saudara Zaki ini ammboi boleh katakan baru berusia beberapa hari. Sebab itulah blog beliau masih kurang follower. Jadi cepat-cepatlah jadi follower yang terawal yer. Saudara Zaki ni aktif jugak orangnya. Konfom takkan rugi jika korang BW bersama beliau. Up trafik sikit kan.

Blog beliau menfokuskan bab SAJAK dan Puisi. Saudara Zaki kita ni memang minat berzajak. Karya beliau boleh dikatakan hebat jugak. Ini kerana karya beliau pernah tersiar beberapa kali dalam sebuah akhbar di Sabah. Beliau juga memetik beberapa puisi hebat dari karya penulis lain untuk tatapan pembaca semua.


Review Blog Member Ammboi : Part 1 - AbgTeror

2 comments:

Cikgu Dahlia said...

rajin tul ambboi :D
nak gi baca sajak la jap



Jom Baca Entry Dahlia: Jumlah Pendapatan dari Nuffnang

ammboi said...

heheh..takdela rajin sgt.. tq coz sudi singgah n komen sini...

Post Top Ad

Your Ad Spot