Review Blog Member Ammboi : Part 1 - AbgTeror - AMMBOI.COM

TERKINI

Post Top Ad

Your Ad Spot

26 November 2010

Review Blog Member Ammboi : Part 1 - AbgTeror

Salam 1Malaysia Semua!

Sihat ke? Alhamdulillah. Syukur ke hadrat ilahi kan. Berkat kurniaannya kita masih sihat dan dipanjangkan umur untuk bersua di laman blog ammboi yang tak seberapa ni. Yang tak berapa nak sihat tu, cepat-cepat pegi jumpa doktor, makan ubat dan berehat secukupnya. Apa, nak berblog jugak? Tak payahla, rehat jer. Blog sambung kemudian. Jangan risau trafik turun, yang penting kesihatan kena jaga tu.

Banyak plak ammboi meleter pagi-pagi ni kan. Ok, berbalik pada tajuk kat atas, ammboi nak men'review'kan blog sahabat ammboi ni. Ammboi tau ammboi masih tak layak untuk buat review blog orang ni. Manala ammboi pandai nak komen-komen atau sebagainya. Tapi tujuan ammboi kat sini ialah untuk mempromote blog sahabat ammboi ni. Kira nak kasi tolong la ni. Bagi C2U dan KatakKering ammboi rasa diorang ni dah ok dah, cuma ammboi nak support sahabat baru kita ni AbgTeror dan ZakiZulkifli ni.



Dia punya blog berusia lebih kurang 2 minggu. Menfokuskan bab-bab download movie, lagu, installer dan macam-macam lagi. Bagi korang yang minat bab-bab download ni korang boleh la ke blog AbgTeror la. Ammboi lihat ada banyak movie baru yang ada kat blog beliau. Kira ok jugaklah. Sesapa yang nak download movie Skyline, Takers dan Harry Potter yang terbaru tu bolehlah ke blog beliau yer.


No comments:

Post Top Ad

Your Ad Spot