RESPON ADI PUTRA ISU GAMBAR SEPARUH BOGEL TERSEBAR? - AMMBOI.COM

TERKINI

Post Top Ad

Your Ad Spot

05 April 2014

RESPON ADI PUTRA ISU GAMBAR SEPARUH BOGEL TERSEBAR?

Kecoh baru-baru ini apabila sekeping foto yang didakwa Adi Putra dalam keadaan separuh bogel dengan hanya bertuala tanpa baju tersebar di internet. Foto tersebut didakwa telah dimuat naik ke laman Instagram oleh bekas suami kepada wanita yang didakwa mempunyai skandal dengan Adi Putra sebelum ini. 


 Menurut Adi Putra, dia mengambil pendekatan untuk berdiam diri dan hanya mampu bersabar selagi dakwaan tersebut tidak ditujukan kepada isteri dan keluarganya.





"Saya tak tahu dan tak ambil tahu apa yang berlaku. Malah saya tidak akan mengambil tindakan apa-apa selagi ianya tidak melampaui batas. Saya sekarang belajar untuk bersabar sahaja dan tidak mampu untuk memarahi mereka. Sedangkan Rasul pun pernah diduga dengan pelbagai musibah sehingga dibaling tahi ke mukanya tapi dia masih bersabar. Biarlah orang nak kata cara saya membiarkan pihak sana membuat suka hati ni nampak seperti saya yang bersalah kerana ianya tidak memberi apa-apa kesan kepada saya selain Allah sendiri meletakan salah itu kepada saya," jelasnya.

No comments:

Post Top Ad

Your Ad Spot