Piala Aff Suzuki Cup 2010 : Final Ke - 2 Malaysia Mungkin Mampu Menahan 'Gelora' Indonesia - AMMBOI.COM

TERKINI

Post Top Ad

Your Ad Spot

29 December 2010

Piala Aff Suzuki Cup 2010 : Final Ke - 2 Malaysia Mungkin Mampu Menahan 'Gelora' Indonesia

Salam 1Malaysia Semua

Malam ini pasti malam yang ditunggu-tunggu oleh semua. Demam BOLA MALAYSIA kembali dirasai kan. Bila lagi nak rasa seronok melihat negara kita MENANG! Malam ni la kan!. Tapi korang rasa boleh menang ker?
Kekuatan GELORA BUNG KARNO

Gelora Bung Karno - Dengar namanya pun kita sebagai rakyat Malaysia dah 'kiut'. Semacam hebat dan gah ajer nama tu kan. Stadium Utama Gelora Bung Karno (GBK) akan menjadi saksi adakah Malaysia mampu menjulang Piala AFF Suzuki 2010 atau dicantas oleh kehebatan Sang Garuda. Tidak dinafikan pasukan Indonesia terlalu kuat di GBK. Sehinggakan mereka mampun mencatatkan kemenangan bersih digelanggang keramat tersebut.




Bekalan Selesa?



Sudah tentu bekalan semangat 3 gol belum cukup. Apa yang pasti Malaysia mesti berusaha sedaya upaya untuk bertahan. Seterusnya cuba mencuri peluang yang ada untuk melakukan serangan balas ketika Indonesia sedang alpa mengasak kubu kita. Ammboi bukan jurulatih mahupun pemain. Tak pandai sangat dalam bab strategi ni. Harapnya K. Rajagobal tahu apa yang perlu dan tidak perlu untuk anak buah beliau.


Kami mendoakan kejayaan SKUAD HARIMAU MALAYA!

1 comment:

Unknown said...

malaysia boleh!!!

Post Top Ad

Your Ad Spot