Takziah Buat Keluarga Din Beramboi - AMMBOI.COM

TERKINI

Post Top Ad

Your Ad Spot

02 April 2010

Takziah Buat Keluarga Din Beramboi


Dalam kesibukkan pagi ni aku kena berikan sedikit masa untuk menulis entry berkenaan seorang penghibur, penghias pagi buta anda telah pergi ke rahmatullah. Allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri atau lebih dikenali ramai dengan panggilan Din Beramboi telah pergi meninggalkan kita pada pukul 12.30 pagi semalam setelah bertarung nyawa selama 3 hari tenat di Hospital Selayang akibat dijangkiti virus denggi.



Al-Fatihah buat arwah. Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman. Buat keluarga arwah, banyakkan bersabar dan kami semua peminat allahyarham sangat2 terasa kehilangannya.



Paling aku terasa, tiada gelak ketawa Pak Din lagi lepas ni. Buat Pak Nil, semoga anda terus profesional, kehilangan Pak Din jangan dijadikan alasan Pak Nil sudah tidak mampu memeriahkan pagi ERA. Arwah pernah meluahkan pandangannya sebelum ini. Beliau sudah ada pengganti jika arwah sudah tak ada lagi di ERA. Semua seperti arwah sudah tahu masanya telah tiba. Wallahua'lam. Yang penting arwah berpendapat, ALEX adalah penggantinya yang sesuai untuk kembali menceriakan pagi di ERA.



Tak salah jika kita berikan ruang buat ALEX untuk mengorak langkah sebagai penghibur di kala PAGI ERA.


Gambar : Petikan Internet


No comments:

Post Top Ad

Your Ad Spot